28.1.15

Στην καρδιά του χειμώνα...!

Η θερμοκρασία μπορεί να είναι γύρω στους 9 βαθμούς, μπορεί η άνοιξη να μοιάζει ακόμα μακριά, μπορεί να έχω ξεχάσει και ένα Χριστουγεννιάτικο στολίδι εκτός κούτας και αποθήκης...
Η διάθεση μου αλλάζει σιγά-σιγά και ψάχνω αφορμές για καλοκαίρια και γιορτές. Η αφορμή αυτή τη φορά δόθηκε από τη μαμά μιας καλής φίλης που μου ζήτησε μια κάρτα για να τη χαρίσει σε δυο νέα παιδιά που αποφάσισαν να παντρευτούν!
Άλλο που δεν ήθελα!
Οι δοκιμές πολλές: quilling, layered, paper cut...
Δεν μπορούσα να αποφασίσω εύκολα.  Ιδού και μερικές φωτό!

Στην αρχή, quilling. Αγαπημένη τεχνική που την προσπαθώ αρκετό καιρό αλλά, κάτι με τα χρώματα, κάτι με τα γεμίσματα...
Κάτι έγινε που τελικά με έκανε να το βάλω στην άκρη... Τώρα που το ξαναβλέπω όμως, μπορεί και να το τελειώσω!
Δεύτερη δοκιμή, ή καλύτερα για να είμαι ακριβής 5η... για τις υπόλοιπες δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες. Εδώ χρησιμοποίησα μόνο λευκά χαρτιά για τη βάση και μερικά στοιχεία quilling. Ο χρόνος όμως με πίεζε αρκετά και δεν θα προλάβαινα να το έχω έτοιμο "χθες". Δυστυχώς και αυτό ...συνεχίζεται.


Και να! Η τελική μου επιλογή. Χειμωνιάτικη, ναι σίγουρα, αλλά με μπουμπούκια! Κάποια από αυτά ανθισμένα!


Χρησιμοποίησα ελαφρώς ανάγλυφα χαρτιά σε μπεζ χρώματα και την αγαπημένη μου τεχνική των επιπέδων. Οι σκιές άλλωστε το ομολογούν! 
Μπορεί να διπλωθεί και από τις δύο μεριές να φαίνεται δηλαδή και σαν εξώφυλλο το σχέδιο αλλά και σαν ένθετο και σίγουρα μπορεί να στολίσει τις ευχές της μαμάς της φίλης μου στο νιόπαντρο ζευγάρι!

Δεν υποσχεθώ πολλά αλλά σίγουρα τις επόμενες μέρες αρχίζουν τα sneak peeks για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Πολλές ευχές στους νιόπαντρους και να είναι ο βίος τους ανθόσπαρτος όλες τις εποχές του χρόνου!

Πόλυ
-cutsNfolds-




No comments:

Post a Comment